چنل تلگرام من: ELLKAMI@

برای ورود به چنل تلگرام من کلیک کنید:)

تمام فیکشن ها توی چنل آپ میشن و وقتی تموم شدن اینجا قرار میگیرن:)

 

شنبه:یخبندان چشمان تو/Your Frozen Eyes

یکشنبه:پارادوکس دو طرفه/Two Sided Paradox

دوشنبه:

سه شنبه:

چهارشنبه:

پنجشنبه:خط قرمز/Red Line

جمعه:دردسر/Trouble

 

یه نکته ی خیلی مهم: هیچکدوم از فیکشن های من قصد شیپ کردن کسی با کسه دیگه رو نداره! درواقع من فقط دارم از آیدلا و بازیگرا استفاده میکنم که شما بهتر بتونید صحنه هارو تصور کنید...در اصل من واقعا دوست دارم که نوشته هام روزی به فیلم تبدیل بشن و خب میشه گفت آیدلا و بازیگرا رو بازیگر این فیلمنامه میبینم دست مثل اینکه اونا دارن توی یه فیلم بازی میکنن حسابش کنید. چون من واقعا کاپلایی که اینجا استفاده شدنو شیپ نمیکنم پس از شما هم میخوام که هی نیاید بگید با فلان کاپل چرا ننوشتی و اینا چون کاپلا بر اساس شخصیت ها تایین میشن

ممنون💜

 

پ ن:بچه ها من بخاطر اینکه شروع کردم به خوندن برای کنکور ممکنه گاهی وقت نکنم پارت بنویسم پس اگه پارتی به موقعش اپ نشد یعنی نتونستم بنویسم ولی هروقت که بشه حتما جبرانش میکنم

دوستون دارم🤗💜

سکانس هایی از فیکشن ها

یخبندان چشمان تو

دنیا:کای به این رفیقت بگو بهتره از سربازی برنگرده وگرنه خودم میکشمش...

*

جیمین:هی نامجون میشه از طراح رقص خواهش کنی این تیکه رو من انجام بدم؟

*

دنیا:دیگه عمرا پامو تو ماما نمیزارم

*

دنیا:هیچوقت فکر نمیکردم بلک پینک از نزدیک انقدر کیوت باشن

خط قرمز

کای:از کی تا حالا کیم جنی جزو ادما حساب میشه؟

*

لیسا:بکشش

نینگ نینگ:من ادم کش نیستم

*

چانیول:چِن برامون یه یادگاری گذاشته

*

سهون:مرگ اون به من چه ربطی داره؟

*

جیسو:هیچوقت فکر نمیکردم اینجوری از دستش بدم

*

جنی:من یه هرزه ی عوضیم

پارادوکس دو طرفه

جوهیوک:شبیه احمقا شدی

*

مهسا:یا جد مش عباس. فتبارک الله احسن الخالین:) مگه داریم از سئو کانگ جون خوشتیپ تر؟

*

کیونگسو:میشه پاتو از رو پام برداری؟

*

جوهیوک:چرا میپری؟

مهسا:جیش دارم

*

جوهیوک:به به سلام خانم پریودیتون تموم شد الحمدالله؟

دردسر

جنی:یعنی وایجی انقدر از سفرمون ناراحت بوده که تبعیدمون کرده؟

*

جیسو:اگه یکم به جای قیافت به راه رفتنت توجه میکردی الان وضعت این نبود.

*

تهیونگ:بیخیال جیمین انقدر تراژدیش نکن من کیم جیسو رو میشناسم اون دختره ظریفیه اینکارا ازش بر نمیاد

*

نامجون:میدونستم مکنه ی بلک پینک دور از استیج خیلی کیوته ولی هیچوقت فکر نمیکردم در این حد باشه

*

جیسو:اگه اون جین به من نزدیک بشه نمیتونم تضمین کنم زنده بزارمش

*

تهیونگ:کوکی لخت منو همه رو استیج دیدن لنتی

*

نامجون:من گوه خوردم کیم جیسو

*

تهیونگ:اصلا نمیتونید به هم بگید زشت چون جفتتون شبیه همین

*

جیسو:بنظرم تو بیشتر ورلد واید آگلی هستی

*

لیسا:خدایا دوباره نهههه